Kızlar 26+2 deyim ikinci defa yaşıyorum temizlik yaptığım da yarımsaatte yapsam 2-3 saatte sol kasigimda batma ve ağrı hissediyorum. Dinlenince geçiyor. İlk yaşadığım da doktoruma söyledim istirahat et parol iç geçmez ise tekrar haberleselim dedi. Dün bebeğimin odası geldi hevesle sildim dolabını vs sonra yine kaşık ağrısı başladı 1 saat kadar devam etti uzaninca azaldı, bitti. Yorulunca bunu yaşayan var mı ? Hergun nerdeyse okuyorum sürekli temizlik yapanlar var ? Nasıl yapıyorsunuz veya sizde böyle bir sorun oluyor mu ?