Arkadaşlar merhaba bu hafta pendik medipolde sezaryen olacağım🙈 yarın doktor randevum ama burdan tecrübeli annelere de sormak istedim. Sezaryen sonrası kahve önerileri okudum hep acaba küçük bi kahve makinesi yanımızda getirsek sorun olur mu veya kettle?