Ben yeni oldum, 21.haftalikken sağlık ocağı aradi. 4 yil önce yaptırdığım için tek doz yapalım dedi.
Bilmiyorum çok gerekli mi hatta yaptırmayacaktim son anda kararımı değiştirdim. Hani kürtaj filan olursanız ya da paslı çiviye, kesiğe maruz kalırsanız diye önlem amaçlı mikroplara