Heyv uzun süreli değil ama sanırım 2-3 aydır kullanıyorum. Whatsapp üzerinden iletişime geçiyorum çok ilgililer, küçük başlıklardan birinde minicik bi sıkıntı oldu yenisini gönderdiler. Arkadaşımın saç düzleştiricisinde sıkıntı çıkmış evine gidip almışlar yerine ürünü tamir olana kadar başka makine vermişler. Mağdur etmiyorlar diye düşünüyorum.