Ummumuhammed Bahçeci Tüp Bebek merkezine gidenler memnun kaldınız mı ? Size ne kadara mâloldu ? Olumlu olumsuz eleştirilerinizi merak ediyorum
Lavin_26gul Ummumuhammed ben 2019 da fulya bahçecide yaptırdım çok memnun kaldım kızım 3 yaşında çok şükür
Allahvargamyok Ummumuhammed ben yaptırdım çok memnun kaldim ankara Bahçeci de şu anda 7 haftalık olduk çok şükür bize 40 bin tl ye maal oldu halaada artıyo ilaç alıyoruz sürekli
17papatya Ummumuhammed biz de bahçeci bursada yaptırdık maalesef embriyolarım 5.güne gelemeden bozuldular fiyat olarak da 27300 hastaneye yaklaşık 10 bin kadar da ilaçlara verdik
senanurkesmen Ummumuhammed teyzem istanbul altunizade bahçeci de yaptırdı.4 sefer devlette denedi olmadı.bahçecide ilk seferde tuttu çok şükür.2. yi de koydurdu o da doğdu sağsalim.Çok memnun kaldılar 2 tane bebekleri var.
Mucizemmavikalp İstanbul bahçeci fulyada yaptırdık dr.mehmet reşit asoğlu çok şükür 22haftalık hamileyim 9yıl sonra oldu çok memnun kaldık hem doktorumdan hem hastaneden ilk deneme de şükür 50bini buldu bizim
Mucizemmavikalp İstanbul bahçeci fulyada yaptırdık dr.mehmet reşit asoğlu çok şükür 22haftalık hamileyim 9yıl sonra oldu çok memnun kaldık hem doktorumdan hem hastaneden ilk deneme de şükür 50bini buldu bizim