Pesenimu Kızlar 10+1 gebeyim. 3 haftadır karın ağrım vardı her doktor normaldir rahim büyüdüğü için diyordu. Cuma günü idrar tahlilinde kum döktüğümü söyledi doktor. 200 kristal görüldü. Yaşayanınız var mı nasıl atlattınız?