Kızlar öncelikle hayırlısıyla evlatlarınıza kavuşun inşallah 🌸🙏benimde 36. Haftada kanamam ve açılmam oldu 2-3gun yatısa aldı dr sancimda vardı progestan kullandim birkac defa tam hatırlamıyorum kanama dursun diye verdiler ayni zamanda iki defa ciğer geliştirici verdi kanama durdu eve gonderdi suanda 38+2 cumadan beri gelen pembe lekelenmem var cumartesi nst gittim sancı çıktı ama duzensizdi pzt çağırdı sabah gideceğim inşallah benide doğuma alır artık yada bu hafta ici🙏🙏🌸