Kızlar iyi akşamlar 9 kasım çarşamba sezeryan doğumum gerçekleşicek nasipse çantamı son kez kontrol ettim bilgili ve yeni doğum yapmışlar eksiğim var ise yazarsa sevinirim.
Bebek icin 3 takım hastane çıkışı ( bez,mendil,çorap, eldiven hepsi dahil )
Bebek için alt üst takım 4 adet yine bez mendil çorap eldiven hersey eklendi
Alt açma örtüsü 1 paket
Ekstra çorap,müslin örtü,nohut battaniye,kalın battaniye,eldiven,mendil ve alt pijamalar.
1 paket 44 lü Prima 1 numara bez
Depend 1 paket
Orkid 1 paket
Düğmeli alt üst pijama takımı 2 adet
Gecelik önü düğmeli 2 adet
Ekstra pijama ve v yaka tişört
Hastane çıkışı için kendime ikili takım
Göğüs pedi
Emzirme südyeni
10 adet alt iç çamaşır
Kalın ve ince çorap
Örgü Yelek
Bu şekilde kızlar eksik veya fazla birşey var ise çıkartabilirim pandemi dolayısı ile bir sorun olmazsa 1 gece kalacağım.. İnşallah sağlıkla kavuşurum hepimize dua edeceğim 💖🤗