busedemirts1 bende travelden uzak biriydim kabin alacaktım ama bir yaşına kadar uygun olmadığını farkettim ve kabin boya benzer onun ağırlığonda sürüşünde bu arabayı buldum alt gövde asla çıkmıyor puset üste yerleştiriliyor tek Sıkıntı belki tek yönlü olmasıdır ama zatwn ben çift yönlü olanları denediğimde hep saklandığını gördüm tak çıkar sevmediğim için bu arabayı gönül rahatlığıyla aldım