Kizlar önceki postumda paylaşmıştım dün gece sürekli süren bel sancım vardı sabah 5 e kadar sürdü uyuyamadım sonra uyuyakalmisim uyandığımda yoktu bir saat geçmedi yine başladı . Acile gittik nst ye girdim nst sonucuna ebe baktiginda biraz sancı var ama henüz doğum sancısı değil dedi . Doktoruma çekip attigimda ise sancın hiç yok dedi . İkisi de farklı şey söylüyor ve saat kaç oldu benim halâ sancım var geçmek bitmek bilmiyor belim kopuyor resmen . Nst den anlayan varsa bakabilir mi sancı var mı yok mu ebe var diyor doktor yok diyor allak bullak oldu kafam https://resimyukle.io/r/JLdiOF1IrU