adennlilith1 36. Haftaya kadar kesinlikle normal doğum yapamam sezaryen istiyorum diyordum fakat artılarını eksilerini araştırınca normalde karar kıldım tabi bebeğim hangi şekilde gelmek ister orasını bilmiyorum,niyetim normal doğum yapmak ama o an sezaryen olmamı gerektirecek bi durum olursa da kabul ederim sezaryen karşıtı değilim.