KorkuluAnne 25. Haftadan 37+5 e kadar gebelik şekeri ile mücadele ettim. Diyet+insülin kullandım ama benim tokluk değerlerim sizinkinden çok daha yüksekti. Üç ay boyunca çok dikkat ettim son bir iki hafta tahammulum kalmamıştı bir, iki tane bisküvi yiyip su içip yürüyordum ya da insülin dozumu fazla vuruyordum çok yıpranmıştim artık ama bir şekilde geçti. Doğum sonrasında bebeğin de benim de tokluk değerlerimize bakıldı ilk gün sürekli ve ikimizde de bir şey yok.. bebeğim de çok şükür gayet sağlıklı. Korkmayın Allah’ın izniyle bir şey olmaz inşallah 🙏