turtamileben Arkadaşlar geçenlerde hafif bayılma gibi birşey geçirdim acilde doktor kan testi yapmış reglime 5 gün varken hcg 32 çıktı doktor düşük çıktı dedi. Daha kadın doğuma gitmedim erken olduğu için ama neden bu kadar düşük bilgisi olan var mı
Sedamete turtamileben canım ben 9,87 ile öğrenmiştim gebeliğimi düşük filan değil seninki hemde önemli olan o değil 2 günde bir 2 katına çıkması önemli.Hayırlı olsun🤗
bkts turtamileben şöyle diyen doktorları da asla anlamıyorum. Düşük degil degeriniz korkmayın, ben reglim gecikmis haldeyken 42 ile ogrendim gebeligimi.
MadameHappy34 turtamileben reglime 1 gün varken hcg 40 dı.. sonra zamanla yükseldi suan 14+4. Geç döllenme olabilir. Yeni bir hamilelik olabilir.
puyar turtamileben 3 martta regl olmam gerekiyordu 4’ünde kan verdim yani 1 gün gecikmeyle 25 çıktı. 48 saatte iki katına çıkmalı sağlıklı bir gebelik için 82 küsüre yükselmişti. Genelde kadın doğumcu olmadıkları için boş gebelik vs gibi durumlardan emin olamayacakları için kesin bir şey söylemezler.
turtamileben @Sedamete korkudan tekrar yaptırmak gelmedi içimden ilk gebeliğim boş gebelikti o yüzden tedirginim
MadameHappy34 turtamileben yeni öğrenmişsin regle de 5 gün var 😍 2 günde bir ayni saatte kan vermeye devam etmelisin. Büyük ihtimal hafta küçük ve yeni bir hamilelik ben sorduğum da yeni hamilelik demişlerdi.
gamzeminaaa Ilkesmomy gerçekten mi? Benim de reglime 3 gün varken 2.8 çıktı. Bugün regl gunumdu olmadım. Acaba bende de artış olmuş olabilir mi?
E_rcimkara turtamileben Doktorlar insanı deli etmek için varlar :) 7,66 ile öğrendim gebeliğimi 🤭 doktor var ile yok arası diyordu🫠 2 gün sonra kan vermiştim 34,99’du kadına kapak yaptım
turtamileben @puyar gerçekten duyduğumuzda bile sevinemedik öyle dediği için ama herkesin bu kadar düşükmüş için rahatladı
Esma-99 turtamileben tabiki gebelik var canım benim 4 gün gecikmeyle 57 çıkmıştı dedikler gibi kızlarında önemli olan artış yaşaması herkesin beta değeri aynı olmaz aynı haftada olduğum beta değerimiz çok farklı olanlar var inşallah güzelce yükselir sağlıklı bir gebelik olur 🥰