Ayın 30unda doğum yaptım bebeğimde kalp sıkıntısı var yoğun bakıma aldılar Allah rızası için dua edin. Bebeğimin ismi Güney Alptuğ kimin duası kabul olur belli olmaz daha sezeryan acım geçmeden yavruma yanıyorum içim yanıyor kokusunu bile alamadım öpemedim Allah rızası için dualar edin sağ salim kucağıma alayım kavuşayım yavruma 🤲🏻🤲🏻🥺🥺