semaa_ adetim yarın 4 gün önce kanda 2 gün öncede idrarda gebelik çıktı ama şuan aşırı derece adet olacakmışım gibi kasımlarında ağrım var normal mi
Hillary semaa_ hamile olduğumu öğrendiğimde bendede aynı adet agrısı gibi ağrılar oldu. Hamileliğin başında normal birşey
gokce66 semaa_ lekelenme falan yoksa yerleşiyor olabilir siz yine de ayaklarınızın altına yastık koyup sık sık istirahat edin
SeymaYasar semaa_ belkide üzerine göreveksinizdir olabilir bende aynı olmuştum 3 gün kadar üzerine gördüm
gokce66 semaa_ ben ilk öğrendiğimde her akıntı da koşa koşa tuvalete gidiyordum yüreğim ağzımda acaba adet mi oldum die sonra tabi beni ağlama krizi tutuyordu 😊 hormonlar işte
mor_menekse semaa_ canım sen doktoruna şöyle gene de aşırı ağrı varsa .çok aşırı ağrı iyi değil diye biliyorum doktorunu bilgilendir için rahat Etsin
Busbusu Bnmde adet ağrısı ngibi olmuştu gidip bakiyofum kesin oldum bu sefer die ama 5 6 haftaliktn snra olmadı pek