Ilahem fazla mı bilmiyorum ama 10 tabletlik kullanmıştım şimdide 14 tabletlik kullanıyorum doktor gebelikte sıkıntı olmaz dedi daha doğrusu bunu diyen aile hekimim, kadın doğum doktoruma sormadım. Siz isterseniz kadın doğum doktorunuza sorun . Doktorlar sonuçta bize veya bebeğe zararlı olsa yazamam çekmek zorundasın acıyı derlerdi. İyi düşün iyi olsun canım evham yaparak kendimizi boş yere strese sokuyoruz İnşaAllah bebelerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻