Nursemom
Anti toxoplazma ıgm ve ıgg değerlerim yüksek çıkınca avidite testi yaptırdım. Sonuçları bekleyene kadar enfeksiyon geçiriyorsun nasıl olsa bi an önce tedaviye başlayalım ddi doktor. Bebeğe zararı olmayan bi antibiyotikmiş. Daha önce bunları yaşayıp bu ilacı kullanan var mı ?