Ikra33 Dolunay72 ben devlet kadın doğumda yaptırdım canım korona geçirmiştim enfeksiyon doktoru yapti. Kan pıhtılaşmama baktı d-dimer ve fibinoloji diye geçiyordu sanırım tahlilde