Nisam2008 Bulgurunannesi ben tınaztepeye gidiyorum ama daha doğurmadım 😊Şimdilik bir sıkıntımız yok ben memnunum hastaneden doğum yapan arkadaşlarımda çok memnundu.
Limonannesi Nisam2008 ne kadar zamandır gidiyorsunuz ve memnun musunuz doktor konusunda çok kararsız kaldım
Nisam2008 Limonannesi hamileliğimin başından beri gidiyorum memnunum hiç bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar tavsiye ederim.
Limonannesi Nisam2008 kusura bakmayın çok soru sordum ama muayene ve doğum ücreti ne kadar acaba bilginiz var mı
Limonannesi Nisam2008 maşallah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 benim daha küçük 11in içindeyiz 😊
Nisam2008 Limonannesi amin cnm seninde inşallah Allah sağasalim kucağına almayı nasip etsin.İlk gebeliğin mi?
Limonannesi Nisam2008 amin inşallah 🙏🙏 evet canım ilk gebeligim ondan doktor seçiminde zorlanıyorum galiba 😀