Hevii Merhaba benim beta değerlerim ilk gün 47 , bir gün sonra 62, iki gun sonra 99, iki gün sonra 125 çıktı.Daha önce iki kez kürtaj oldum birkezde kimyasal gebelik yaşadım. Bir kızımda var bu değerler normal mi daha önce yaşayan var mı acaba
Oglusununannesi06 2 günde 2 kat artış gerekiyor canım sennki 2 kat artmamis kimyasal yada dış gebelik vs olabilir bı muayne ol değerin dusmezse
Hevii Oglusununannesi06 bir haftadır sürekli hastanedeyoz doktor bişey söylemek için erken dedi . Normalde en az yüzde 33 artmaliymis
Hevii @“EmineDefne”#p24921462her gittiğim doktor iki gün arayla beta takibi yaptırıyor kaç kere daha gitmeliyim bilmiyorum, olumlu yada olumsuz bişey söylemiyorlar