ilkanneyim06 önceden 15 dakikaya çıktığım ağdadan şimdi 2 2,5 saate zor çıkıyorum istedikleri kadar dikkat etsinler illa o deri kalkıyor ama elden ele değişiyor ya daha az derin kalkıyor ya daha çok. Ağdaya gidenlere öneri gitmeden önce ağda değen her yerinizi nemlendirin kuru cilt daha çok ağrı yapıyor çünkü. Jiletle de bir kere alayım dedim almaz olaydım yeniden tüy çıkarken kaşıntıdan hiç çatlamamış olan kasıklarım çatladı. Ben mecbur şuan ağdaya gidiyorum dönüşte de bepanten sürüyorum derim iyileşene kadar :(