38+1 de 12 saat kendi sancımın ardından bebeğimin hızlı kalp atışı düşmesi sebebiyle acil sezeryana alındım. Gebelikte bende idrar yolu enfeksiyonu çok vardı bebeğimin kanına geçmiş + solunum sıkıntısı ile doğdu. 3 gündür kuvezde. Doktor 1 hafta en az dedi sizce ne zamana çıkar bu durumu yaşayan var mı çok üzülüyorum ondan ayrı kalmaya😥 hergun sütümü sagip götürüyorum 2 defa. İnşallah şifa olur bebeğime..