sliya30 3 adet hastane çıkışı 2 Patikli KADİFE.. 2 patiksiz penye alt 1 tulum bunlar zıbınlar da YENİDOĞAN için 5 adet……. YENİDOĞAN için diğer tüm kıyafetleri çoğunluk 2-4 ve 3-6 aldım …. Yani demen o ki yeni doğan için yeterli mi yine Patikli alt alıyım mı yine ve fermuarlı tulum almadım YENİDOĞAN alıyım mı bilemedim 😬
_ozlmm sliya30 Bana da yetmez gibi geldi hele kusan bebek olursa yetmez benim bebeğim kusan bir bebek günde 3-4 kıyafet değiştiriyorum ki ben hep sayıları çok fazla tuttum bazen ona rağmen giydirecek bir şey bulamıyorum bugün tekrar 1-3 ay alt üst takımlar ve sadece üst aldım bide ben çok okudum burda 1-3 ay çok alınmasına gerek yok 3-6 daha ağırlıklı daha çok olsun hemen büyüyorlar diye ama benim oğlumun kilosu 4 den fazla ve hastane çıkışları tam oluyor 0-3 1-3 ay yazanların bazıları bol da olabiliyor ve 3-6 aldıklarımın içinde kayboluyor yakası falan çok açık oluyor 1-3 olanları kesin 3 ay boyunca giyebilir diye düşünüyorum o yüzden bence 1-3 takımların da biraz fazla olması gerekiyor önümüz de kış yıka kurut olayları zor olur bir de anında kirlenir kirlenmez tek parça olarak yıkamıyoruz mecbur kalmadıkça illa ki biraz birikiyor öyle olunca da insan şaşırıyor ne giydireceğini ☺️
Seydo54 Al al bence, kusan bi bebek olursa surekli degistirmek ister, cis kaka geçerse gene degistirmen gerekir vsvs, bence yetmez gibi yinede siz bilirsiniz
Seydo54 sliya30 indirim takip edicem derken şaşı oldum, maalesef ben calisiyorum calistigim halde alamiorum butcemi zorluyo ilkide oglan e bu da oglan ondan kalanlari kullanicam cok masrafim olmucak ama zibin yenidogan alacam, ilk oglumda almamisim zorlanmistim cok kızıyordu zibinini giydirince😁🙈
sliya30 Seydo54 benim kızım var ve herşey pembe bu oğlan olacak hep yeni aldım 😬😬 şimdi birşey olmaz GİYDİR diyenler olur ama bana göre değil kız üstlerini yada battaniye vs sarayım giydşreyin erkeğe 🙈😁 3-6 çok aldım yha umarım elimde patlamaz
Seydo54 sliya30 3 6 dediklerinden bende cok aldim neden oyle aldim bilmiom ki, tecrubeliyim normalde ama uzerinden 6 yil gecince 🙈 acemi gibi oldum bacim yaa