QueenM77 rica ederim hiç skntı yapmayın dozunuzu doktor arttirinca 1 haftada düzelir en fazla zaten. Olumsuz şeylere kulak asmayın düzenli tedavi olduğunuz takdirde bir sknti yaşamazsınız ki ben gebeyken sanırım 4 aylıkken sizin deger gibi 4lere çıkmıştı doz arttırdı doktorum şuan gayet iyi gidiyoruz takipli olursanız hiç bir sknti yaşamazsınız. Çünkü tsh yüksekliğini ne kadar düzenli de kullansanız gebelikte yaşayabilirsiniz çünkü bebekle herseyimizi paylaşıyoruz o bizden alıyor biz de ilaçla takviye ediyoruz bu eksikliği. O yüzden en onemlisi düzenli takip ve dozaj. Ben senelerin troit hastasıyım 11lere çıktığı da oluyordu ama şuan Allaha şükür gebeligim iyi ilerliyor sizinde öyle olacak Allahin izniyle 🤗