Dün sabah 38 haftalık normal doğum yaptım ve bebeğimin boynuna 2 kere kordon dolanmıştı. Solunum sıkıntısı var diyerek yogun bakıma aldılar. Süt sağıp yolluyorum ana yetmiyor galiba gece sarılık olmuş mavi ışık veriyorlardı bunu da yogun bakım kapısı açılınca gördüm de öğrendim akşam üzeri haber dahi vermediler. Sizce süreç nasil ilerler su an perisan haldeyim bunlar normal şeyler mi? Daha önce başına gelen var mı?