Var canım var.. 25+4 te kontrolde suyun azalmış dedi dr.. sonra eve geldim ve o zamandan beri az az suyumun geldiğini farkettim, 2 hafta o şekilde evde yattım, beslenmemi biraz arttırdım , bol protein, havuç suyu, maden suyu, bol su, ceviz, muz vs.. 2 haftanın sonunda biraz artmış olsa da suyum, yapılan sıvı testi sonucunda benden her gün gelen suyun bebğğn suyu olduğu kesinleşti ve o gün hastaneye yatışım oldu, antibiyotik tedavisi almam gerekiyormuş damardan.. 17 gündür hastanedeyim.. ha doğdu ha doğacak diye 25 haftadan 30 haftaya kadar geldik, bundan sonra da bebek doğana kadar hastanede yatmam gerekiyormuş.. eğer dayanabilirse 34 haftalık olana kadar bekletilecek bebek, sonra da daha bekletmeden doğum başlatılacak.. normal doğarsa normal , olmazsa sezeryan.. işte böyle canım.. asla ihmal etmemen gereken bi konu yani.. Rabbim yardımcın olsun, gelişmeleri paylaşırsan sevinirim