Meliha09 Kızlar 33+2 günlük hamileyim bebişin kıyafetlerini yıkıcam bugün bebek programı yazmıyo kaç derecede yıkamalıyım sizce sıkma kaçta olsun yardımcı olur musunuz
minik_koala_ve_annesi Meliha09 ilk yikama oldugu icin 30 ve ya 40 derecede kisa programda yikayin havalar sogudugu icin 40 derece cok sicak olmaz zaten sorun olmaz
Mrymom Ilk yıkamada 30 derecede yıkayın yıkama bittikten sonra bi turda sadece durulama yapın ben öyle yapmıştım