Deniz33 Bebegim iki gundur. Hareket etmiyor karnim cok sertlesiyor sancim falan yok sadece sertlik var. Bir de az önce süt geldi az birsey gogusumden. Bilgisi olan varmi kontrolum yarin
Esraaaa12 Deniz33 hemen acile gitsen çok iyi olur sende ağır sızı pek fazla olmasa da bebekte bı sorun olabilir canım
Merve201119 Deniz33 iki gündür hicmi hareket etmedi eğer öyleyse lütfen acile gidin yani iki gjn çok fazla bir süre hem içiniz rahatlar
Deniz33 Cok merak ettim ama hic sancim yok sadece yururken kasilmalar oluyor birde idrardn sonra agri oluyor
Birmeleginannesi32 Bende de o sertleşme çok ama yatınca geçmiyor mu yatarak hareket hissetmeye çalışın çikolata falan yiyin
Nghnelms Benim doktorumun sertleşme olunca hareket etmez dedi. Ama ben son haftamdayim. Bence hiç durmayın gidin. Bı tatlı bişi yiyip su içip solunuza yattiniz mi