Tufutufu merak etmeyin hiç birşey olmaz fazla icmemissiniz ama kendinizi soktuğunuz stres bebeğe daha çok zarar yapmayın ben gebeliğimin başında hamile olduğumu bilmeden iki üç bardak viski bile içmiştim şükür ki birşey olmadı sonrada tövbe ettim ağzıma surmemeye hamile olduğumu bı an unutup redbulu dikmiştim kafama eşim uyarmıştı napiyosun diye o an eyvah dedim tabi şimdi karnım büyüdü ben burdayım annecim diyo o yüzden daha dikkatli davranıyorum canınızı sıkmayın Allah’ın izniyle birşey olmamıştır