Ben gidiyorum şuana kadar 3 doktora gittim cüneyt bey var hiç memnun kalmadım serhat beye gittim bi süre oda sürekli aynı davranmıyor en son kazım beye aldım ilk randevu da memnun kaldım ama sonrası için bir şey diyemem. Serhat beyde ilgiliydi sadece bakma süresi çok kısa o yüzden muhtemelen tam ilgilenemiyor her zaman ama Serhat beyi de Kazım beyi de öneririm. Bir de Kemal uçar var ölceğini bilsen gitme bence yine tercih senindir tabi