Hartkc Kızlar sağlık ocağında kan vermiştim tsh değerim 0.005 çıktı bu arada 18 haftalık hamileyim doktoruma pazartesi gidicem fakat merak ettim bebeğime bir etkisi olmuş mudur bu durumu yaşayan var mı?
Pinarrr56 Hartkc canım benimde 0.0003 endokrinolojiye gönderdi doktorum o doktorda bebeğe hiçbir sıkıntısı olmadığını ilaçla takip edeceğini söyledi yani korkmana gerek yok
Pinarrr56 Şuan ilaca gerek duymadığını pazartesi değerlerimde değişme olmazsa baslicagimizi söyledi ve bebek için endişe etmene gerek yok ona bir zararı yok dedi