Dmtozcy38 hamis bayanlar kizim sag tarafimda kafasi sol tarafimda govdesi duruyor arada sag tarafa yatiyorum farkinda olmadan kafasini hissedebiliyorum sorun olurmu bu arada 32+5gunluguz
Sydgrdl Dmtozcy38 valla canim doktor bana soluna yat dedi ama insan ister istemez dönüyor ki ben yüzüstü yatarım asla uyuyamam başka normalde çok zorlaniyorum o yüzden sola saga yatıyorum aralıklı insan uyuşuyor yoksa kramp giriyor valla
Pambuk Hayalim tatlım doktorlar sırtüstü yatmayı önermiyorlar. Bebeğe giden kan akışında ve oksijende azalma oluyormuş. Sol tarafa yatmayı öneriyorlar. İstersen bu konuda dr a danış.