Tgcedlbdk Hanımlar sizde de oluyor mu gece yatarken inanılmaz derecede bir kalp çarpıntısı ve nefes alamama.Ben artık son 5 günden beri nefes problemi yaşıyorum esneme yapıyor esneyince tam nefes alabiliyorum ve bu arada tam 2 aylık gebeyim
Minnakannesi21 Tgcedlbdk cnm 2 aylık gebelikte böle bir problem normel değil çok önemli bişey yoktur . Panik yapma . Hamilelikle ilgili problem yasasının sürecin başında psikolojikte olabilir.demir eksik olabilir . Doktora gittiğinde tam kan sayımı yaptır. İns bişey çıkmaz cnm rabbim şifa versin ins🤲
Biricik_1 Tgcedlbdk Canım bende 7 haftalık gebelikte aynı şeyi yaşadım doktora gittim tiroidlerimde düşüş varmış beni endokrin doktoruna yönlendirdi ordan da takip ediliyorum sende ihmal etme git mutlaka
Pengu Tgcedlbdk tam olarak öyleyim bende uyuyamıyorum gece bile nefes darlıgıyla uyanıyorum nabzım 99 du:( doktora sordugumda kardiyolojiye git deşti. Bu hafta bi demir testime baktıracagım eğer demirde sıkıntı yoksa kardiyolojiye gidicem
Nimetkayseri1438 Tgcedlbdk ben ritim bozukluğu olan biriyim ikinci gebeligimde kaldi kadın doğum dr na söyleyip kardiyoloji ye muayene olun bide çarpıntı olduğu zaman hastaneye gidip bi EKG çektirip oyle giderseniz Dr a daha iyi olur
Tgcedlbdk Minnakannesi21 evet demirim zaten çok düşük hap kullanıyorum onun etkisi olabilir mi ki çünkü benim hep demirim düşük bu durum 5 günden beri oluyor ilk defa
Tgcedlbdk Biricik_1 7 haftalık gebelikte doktorlar normal olduğunu söylüyor bebek yukarı da diye şişede çok geçmiş olsun 🙏🙏 bu arada değerleriniz e nabizda çıktıysa TSH değerinizi yazabilir misiniz
Nimetkayseri1438 Pengu 99 u kardiyoloji normal buluyor ben 140 ile gittiğimde bile gebeliğe bağlı olduğunu söylüyor ama ihmal etmeyin kesinlikle muayene olun kardiyoloji Dr na
Pengu Nimetkayseri1438 brnmde demirim düşük vr tiroit bezlerim yok belkide ondandır gerçi. Değerlerim değişmiş olabilir . Bakalm hafta içi belli olur. Çok teşekkür ederim size de💗💕
Derya183 Tgcedlbdk merhaba bende TSH verdim 4.94 gösteriyor doktor görmedi daha bu değer normalmi sence bilgin var mı
Tgcedlbdk Derya183 ben çocuk düşünmeye başladığımda doktor TSH hamilelik te 2.5 olması gerekiyor hatta bir kaç şey daha söyledi korkutu çok şükür şuan hamileyim ama yine de dikkat etmek gerek
Fdu Derya183 Yüksek değeriniz ilaç başlaması lazım doktorunuzun. Normalde 2.5 olması lazım hamilelik boyunca. Benimde gebeliğimin başında 5 çıkmıştı direkt ilaç başladı her kontrole gittiğimde tsh bakılıyor kontrolü önemli bebek gelişimi için özellikle bebeğin zeka gelişimi için.
Fdu Derya183 Benim değerim yüksekti. Sizin değeriniz düşük çıkmış tsh gebelik boyunca 2.5 olmalı sizinki de normal değil doktorunuza belirtin bu durumu ilaç dozunu ona göre ayarlamalı ve düzenli takip.