umena Kızlar 18+5teyim ilk gebeliğim masaallah diyeyim düzenli hissediyorum günlük, tekmeleri bazen öyle gıdıklandırıyor ki beni anlatamam sizde durumlar ne? Tekme atınca huylanıyor musunuz 🤣
Aaaysee umena o haftalar da nerede oluyor bebek daha çok yani alt kısımda mı hâla ilk haftalarda ki gibi yoksa yukarıda oluyor mu artık
Btlklnc umena bende 17+2 yim 16.haftadan beri hissediyorum kasıklarımda tekme atıyor bazen duruyor parmagımla bastırıyorum hareket etsın diye 😀 bazen cok yapıyor bunu kahkaha atmaya baslıyrm nasıl bir mucizedir bu yarabbim🥹😍
Aaaysee umena anladım Canım masaAllah 😍 bizim de 18 e 2 hafta var bakalım insaAllah hissederim bende🥰
umena Aaaysee ay hissedersin insaallah çok tatlı bir his ben 16 da sevdiğim bi yemeği yerken bi anlık hissetmiştim sonra 17 de bi kez daha hissettim 18 de düzenli hissetmeye başladım 🤗💕💕
olmezbusra11 Hayatta bı insana huzur veren çok az şeye şahit gerçekten bu ufacık tekmelerin bir insana bu kdr huzur vereceğini tahmin etmiyorum 🥰 20+5iz bizde düzenli şekilde hissediyorum ve elim karnimdan gitmiyorum bı tane daha bı tane daha diye 😂😂
umena olmezbusra11 kadın olmanın güzelliği anne olmakta saklıymış dedikleri🥹💛 daha tekmeleri böyle huzur veriyorsa ya sarılmak…. Amin allahım sağlıkla alalım vakti gelince kucağımıza
umena Btlklnc dimi yaa allahım bende diyorum sen suydun nasıl bu hale geliyorsun gerçekten çok tefekkürlük bir olay 😍