Kucukcicek61 Kızlar cok sancım var 8+5 im. Ama öyle böyle değil. Ve sürekli basım dönüyor baygınlık geliyor. Kanama leke yok suan. Sabah randevusuz erkenden gitsem sancım var desem muayeneye alırlar mi? Bilen yaşayan var mi
Sena55 Kucukcicek61 polikliniğe de erkenden giderseniz durumu anlatır birde randevu bulamadım derseniz yardımcı olurlar
Tiiffany Kucukcicek61 acile gitseniz bakarlar aslında ama diyorsanız kendi doktoruma gitmek istiyorum sabah erkenden bakar diye düşünüyorum.bende devlete gidiyorum randevu bulamayinca doktorum erkenden gel sira al bakarim diyor.sizinde bakacaginizi düşünüyorsaniz kendi dr tercihiniz olsun tabi