Mrb kizlar cuma günü sezaryen doğum yaptım 2 gündür ağrılarım var biraz giremedim buraya cok şükür oglumda bende iyiyiz
9 aylık serüvenimiz 17 haftadan sonra inişli çıkışlı geçti bir iyi bir kötü olarak eşim apandisit ameliyatı oldu acilen ondan bir gün sonra kanamam oldu dokotrdu iğne ilaclardi eşimin bakimiydi derken gün geçti ama benim kramplar ağrılar kasılmalar aşağı baskılar derken surekli doktordaydik 34 haftalikta kaşıntı başladı koleztaz olabilir diye diken üstünde kaldık şükür çıkmadı öyle şey sonra aşırı kasıldı baskı derken 35 haftada ciğer geliştirici iğne yapıldı ve gün geldi çattı 38+6 günlükte 4 Kasım cuma günü 12.30 da aldım pasami kucağıma şükürler olsun o günler geldi geçti geçmeyecek bir şey yokmus ama 2 gündür biraz sezaryen yerinde ağrı var buda geçecek inşallah
Benim gibi doğumunu bekleyene sağ salim kavuşmayı bebek isteyen ve şifa bekleyen annelerimize de rabbim şifasını versin inşallah ❤️❤️❤️