34+5 de doğum yaptım tek yumurta. Hiç bir erken doğum riskim falan olmadı hamileliğim de çok güzel geçti mide bulantısı vs hiç birşey. Ama çok ağırlaştım sadece evin içinde yürüyordum dışarı çıkınca tekerlekli sandalye ile çıkıyordum ve 34+4 de hastaneye gittim çünkü yerimden kalkamadım çatı kemiğimde ağrıdan dolayı kitlendim o beni çok zorladı son haftalar. Doktor da alalım mı dedi yürüyemiyosun eve gidemezsin zaten dedi bende kabul ettim. Darısı size inşallah sağ salim