Bilge35 Kırmızı ve morlar doğumdan sonra zamanla rengi açılıyor geçiyor.Ailemin kadınlarından biliyorum. Bende de kırmızı mor çatlaklar var, zaten genç kızken kalçalarım çatlamıştı bi de 45 kiloydum yaş 18-19 iken.
Yapı gereği müsait ise çatlıyorsun.Bende neler sürdüm kaşınması acımasın diye, çatlakları çok önemsemedim neticede zaten vardılar.Hala da kaşınıyorlar krem sürünce biraz rahatlıyor.
Yalnız mor çatlaklarıma madecassol merhem ve kantaron yağı sürüyorum günde 3 kere, baya beyazladılar söylim. 36. Haftamdayım. Kadın doğum doktorumda izin verdi aile hekimi yazdı.Reçetede gebeler kullanabilir diyor.Derin ameliyat yarası izleri vb şeyleri geçirmek içinmiş.Sende sor bi doktoruna.