Ozgemir05 Kızlar bugün muayeneye gittim bebeğim hala kanala girmedi gerçekten artık çıldırıcam neden girmiyor kanala kafası hala yukarıda
deletedmom351 Ozgemir05 Kanala girmesi için doğum pozisyonu alması lazım onu almadan kanala giremez bu da bebeğin keyfine kalmış bir şey
Babies16 Ozgemir05 ben 41. Haftada dogurdm karnim cok yuksrdaydi artik sezeryan olur inecegi yok diyordum.ama sali gunu dogurdum jormak bi sekikde.doguma yarim saat kala indi basi asagiya. Ikinmalar baslayinca.oyuzden sabredin pozisyonu dogru oldugu icin bi skinti cikmazsa o en kotu ihtimal dogumda iniyor
Ozgemir05 deletedmom351 öyle mi ayy gerçekten sezeryana doğru gidiyorum galiba yaa 38+4 sonunda sezeryana alırlar herhalde ama doktorum hiç sezeryan adı ağzına almıyor bakalım hayırlısı
Babies16 deletedmom351 oyle bsiey yok hanimefendi yanlis bikgi vermeyin.bebegin basi asagid aolup dogum pozisyonunu alip kanala inmemeside olabiliyor. Bas yukarda kaliyor sadece biraz.ama anlik bsiey dogum aninda bike inebilir
Busra8080 Ozgemir05 bende ayni durumdayim malesef 🤔 39 haftalik olduk daha bekliyorum bu hafta son olmazsa sezeryan
Ozgemir05 Duygu9235 AA gerçekten mi benimki almıyor peki bişey sorcam bu sezeryan zorunlu sezeryan mı oluyo yoksa isteğe bağlı mı
HaticeTabak Duygu9235 Kusura bakmayın bişi sormak istiyorum sizin son haftalarda gelmiş o yüzden sormak istedim Sol kasigimdan belinden doğru bir sancı geldi ilk defa çok canım yandı 1 dk kadar sürdü gitti yalancı sancımi acaba ben 28+4 oldum normal mi 🙁
Ozgemir05 HaticeTabak bak benım de öyle oluyordu eğer üşüttüysen falan öyle ani sancılar oluyor çünkü doğum sancısı öyle aniden hiç bişey yokken çok şiddetli girdiğini hiç duymadım
Duygu9235 HaticeTabak o haftalarda bende de oluyordu ara ara bel ağrısı hormonlardan kaynaklanıyor demişti ebemiz
Ozgemir05 Busra8080 yaa benim doktorum bana sezeryan da demiyor bakalım 41 falan da bekler gibime geliyor Bakalım son iki haftayı atlatiyim ondan sonra kesinleşir herhalde
Busra8080 Ozgemir05 ay ne bilim rabbim yardimcimiz olsun iyice şiştim zaten yüzüm gözüm bekledikce dahada sisiyorum bebekte siser cok beklerse diyolar
HaticeTabak Ozgemir05 Cok şiddetli değildi zaten gecede sanki çatımın arasina baskı yapıyordu ağladım uyurken sanki bebişim cikicak gibi acıdı ama uyuyunca geçti 🙁
deletedmom351 Babies16 Canım ben ne diyorum peki? Bebeğin baş aşağı duruyorsa bu doğum pozisyonu ama ya kanala girer ya girmez bunun İçin ama ilk önce baş aşağı olmalı olsun ki girme ihtimali var bunu anlatmaya çalışıyorum
Ozgemir05 Babies16 ayy inşaallah yaa bende normal istiyorum çünkü kiloluyum bide sezeryan yaparsam iyice kiloları kalıcak hemde içimiz temizleniyor yenileniyoruz inşaallah hayırlısıyla normal olur
Babies16 deletedmom351 ama dogum pozisyonunda deil demiyor arkadas.kanala inmiyor diyor.benim bebegim 29. Haftada dogum pozisyonunu almisti basi asagidaydi 41. Hafta biterken dogumda kanala tam indi doguma yarim saat kala.yani pozisyonunu alsa bile kanala o anda inmeyebiliyor.son haftalar iyice yerlesiyor
Babies16 Ozgemir05 insallah olur stres yapma ben 41 in sonunda dogurdum.ilk dogumum.epizyosuz kesiksiz hint yagiyla masaj yaparak aldi dr bebegimi cok sukur.o dk ayaga kalktim sali gununden beri bebegimle kendim ilgileniyrm sorunsuz