Sedoos0 dış gebelik geçirdim üç ay önermediler bebek 3 ay sonra hamile kaldım sağlıklı oldu bu defa, dış gebelik geçirenler geçirmeyenlere oranla tekrarlama oranı daha yüksek ama bu her hamileliğin dış gebelik olacağıda anlamına gelmiyor tabi ki rahat olun sık sık kontrole gidin bir şey olmaz