Yeni dogucak olan bebeklerinize kac tane biberon ve emzik aldınız?
asilbabymom enzik philips avent 2 li aldım biberon ise lansinoh 160/240 ml 2 adet aldım 😍
asilbabymom ıkılı emzık aldım 1 tane kucuk biberon ıkısıds avent
asilbabymom
Avent iki boy biberon , bibs emzik
asilbabymom 4 emzık 1 bıberon
Kızlar bebek telsizi ne aldınız
mbusetopcu ben almadım telsiz hiç araştırmadım da .