momandbabyy1 Cildim aşırı derecede kuruyor hamilelikten midir bilmem . Yüzüm kuruya kuruya soyuluyor artık, ellerim bacaklarım da aynı şekilde. Nemlendirsem de yetersiz kalıyor. Aynı şeyi yaşayanlar siz ne kullanıyorsunuz?
byznr34 momandbabyy1 ay benim dudaklarım çatladı bacaklarım kaşınıyor sürekli bendede çok kuruluk var çok su içemiyorum ondan oluyo diyorlar karışım yağ almıştım karnıma bacaklarıma ondan sürüyorum yatmadan önce
Sevvl momandbabyy1 canım benimde öyleydi doktorum bile ilaç adı verdi gerçekten çok rahatlattı beni kasıntı azaldı
Esraod Benim hamilelikten önce de kuruydu cildim ama hamilelik+kış sezonuna denk gelmezi cabası oldu. Avenue ( çoğu eczanede ya da trendyolda bulabilirsin) aşırı kuru ciltler için mükemmel kremleri var. Cok cream diye geçiyor kesinlikle öneririm. Onun haricinde zaten çatlaklarımın oluşmaması için yatmadan önce heryerime hindistan cevizi yağı uyguluyorum. Hiç ama hiç aksatmadan dene etkisini göreceksin. Senin benden de kuruysa sabah akşam yap.
momandbabyy1 Esraod Son zamanlarda yüzüm pul pul dökülmeye başladı özellikle alnım. Hafif bir makyaj yapsam bile belli oluyor. Bu markayı duymuştum bir bakayım kremlerine. Teşekkür ederim 😊
momandbabyy1 byznr34 Ben de çok fazla su içemiyorum midemi bulandırıyor. Vücut böyle tepki veriyor herhalde. Artık yağ krem ne varsa başlamak lazım geçmiyor nemlendiriciyle
Esraod Dudak için blistex öneriyorum. Mutlaka denemekte fayda var bu sadece hamilelik için değil normal bir kış ayında da cildi parıl parıl yapan bi ürün🥰 umarım işinize yarar. Sağlıkla kalın 🌸