Bilgee_yel Haftamdayım erken doğum riski görünüyor sancım çıktı nst de üç gün hastanede yattım taburcu oldum ama hala ara ara sancım giyiyor gerçek doğum sancısı nasıl oluyor bilmediğim için hastaneye tekrar gidip gitmemekte kararsızım.
Ayseaysa Bilgee_yel banada 30. Haftamda erken doğum riski demişti 35+0 da bebeğimi sezeryanla kucağıma aldım ciğer geliştirici ine yaptırın ben yaptırmadım 37 gün kuvez yolu bekledim ve bebeğe kilo aldıran ak besinler yiyin
Bilgee_yel Ayseaysa iki defa vurdular yaptırdım ciğer geliştirici iğne sancım yoğun olursa doğma alacaklar biraz endişeliyim