ya kızlar eşimle kavga ettik sabah, baya sinirliydim yerde oturuyordum, bağırıyordum falan hatta
sonra fark ettim ki iç çamaşırım, eşofmanım ıslanmıştı
idrar falan değil eminim, neden böyle oldu ki anlamadım
herhangi bir ağrım, sancım falan da yok ama neden öyle oldu bilmiyorum. 22 haftalık hamileyim bu arada. bu konuda bilgisi olan var mı