Cemssceren Kontrol ve NST için ne sıklıkla doktora gidiyorsunuz? Haftada 1 NST için 2 haftada bir de kontrol için çağırdı doktorum normalde ayda 1 ağdaya gidiyordum şimdi ne yapacağım 😅 siz ne yapıyorsunuz?
Zynpmeva Cemssceren hafta da 1 nst için çok gereksiz bence. Eğer ağrın yoksa tabii. Bende 33 haftalığım artık 2 hafta da bir gideceğim
_edakrsu22 Cemssceren 30 kadar ayda bir cagiriyordu 30 da gittim nstye girdim 1 hafta sonra birdaha kontrole çağırdı hem Muane etti hemde nstye girdim 3 hafta sonra birdaha gel dedi
Gulsahcicek Cemssceren 32. Haftamda nst ve muayene haftalık yaptırıyordum doktorum o şekilde önermişti suan 39.haftamdayım artık bitti çarşamba doğum olucak nasipse
Eylul_24 Her gitmeye muayene ucreti veriyor musunuz nasılsın oluyo yani mesela bugün gittim muayene ucreti ödedim haftaya kontrole gel dedi ucret vermeden girdim 3 gün sonra kontrole gel derde ucret verecekmiyim