momofatlas34 Haftadan önce anne kanında bebişin dnası bazen bulunamayabiliyor. O yüzden iki hafta daha bekleyin bence 💕ne kadara yaptırıyorsunuz?
momofatlas34 mine3444 ben iki hafta önce istanbulda 6700e yaptırdım aynı firmaya. Daha uyguna yaptıranları da duydum sizin gibi. Artık küme ne fiyat tutturabilirlerse. Hiç hoş değil 🙄
prensesinannesi94 mine3444 evet onuda 20 24 hafta arasında yaptırmak gerekiyor ama yine en sağlıklı 21.haftaymış doktorum ozaman yaptırmamı söyledi bana
prensesinannesi94 momofatlas34 bende İstanbulda aynı fiyata yaptırdım iyi pazarlık etmek gerekiyor galiba 😬