VosWos hangi devlet hastanesinde olacaksınız acaba o önemli bence. Ben İstanbul Çapa tıpta oldum normal doğum diye ilerliyorduk ki ben de normal istiyordum hep. Son muayenemde bebek kilolu gözükünce son dk sezaryene döndürüldüm. Spinal anestezi istemiştim ameliyatım güzel geçti, olurken hiçbir ağrı acı vs hissetmedim çok heyecanlıydım beni sakinleştirmek için bayağı uğraştılar sağolsunlar. Odaya çıktıktan sonra da anestezi etkisi geçince haliyle ağrılarım oldu hatta ilk gün hiç iyileşemicekmişim gibi hissettim ama belli saatlerde gelip damar yoluyla ağrı kesici vs veriyorlardı o zaman çok hafifliyordu ağrım. Bol bol yürüyüş yapmamı istediler ilk gece ayağa zor da olsa kalktım sonra sürekli yürüdüm. Çok zor olacak ama yürüdükçe açılıyorsunuz yürümek zorundasınız yani. Gaz çıkışı veya büyük tuvalete çıkmak çok önemli olduğundan bunlar olana kadar taburcu etmeyeceklerini söylemişlerdi. O yüzden bol yürüyün, sakız çiğneyin, normal beslenin diye sürekli ikazda bulundular. Ameliyat sonrasında da anestezinin vücuttan atılması için 3 gün boyunca günde 3 bardak kahve ve 3 litre su tüketmemi söylemişlerdi. Ben kahve kısmına çok uyamasamda sonrasında sıkıntı, baş ağrısı filan yaşamadım çok şükür.
Gayet memnun kaldım dikişlerimde vs de sorun yaşamadım şimdiye kadar şu an 25. günüm.