Kızlar 4 çocukla dışarı veya okula giderken işim çok zor 😣 Malum her zaman da taksiye binilmiyor.Araç kullanmayı biliyorum fakat ehliyetsiz bir anlam ifade etmiyor.Dün kursa yazıldım . Tüm derslere katılacağım . Teorik sınav tahmini ne zaman olur acaba .yakın zamanda ehliyet alanlar sistemi anlatabilir mi ?