Deletedmom_1003 Kızlar doktorum sezeryandan 20 gün sonra gel dedi kontrole ama ben şuan özel bölgeye ağdaya gidemem çünkü enfeksiyon kapar gibime geliyor jilet vursam tam dikişlerin orada nasıl yaptınız çekiniyorum doktordanda
uraz_ve_annesi- Deletedmom_1003 ben öylece gittim hemşiresinede utanarak geldim dedim o da herkes böyle geliyor utanma daha alamazsın zaten dedi yani hiç sıkıntı etme herkes öyle gidiyormuş 😊
Mzgnormann Deletedmom_1003 ben jiletle almıştım hiç Bişey olmuyo bide gizli dikiş yapılıyor eriyor o 1 haftada
Dark Deletedmom_1003 üst kısmı ağda ile kendiniz alın doğum öncesi, enfeksiyon durumu olmaz zaten 1 ayda anca çıkar Alt kısma jilet yaparsınız
Dark Deletedmom_1003 he pardon ben yapmadiniz sandım 🙃 Çok takılmayın elinizden geldiğince etrafını temizlersiniz, normal bir durum
Ayse_4646 Deletedmom_1003 hiç çekinmeyin bende jiletle alıp gittim 1 hafta sonra dikiş aldirmaya gittim devlet Hastanesi’nde sezaryan oldum o yüzden ipli dikisti zaten hemşire dedi ağda kullanma bir süre diye tras bıçağı tavsiye etti