Selam kızlar bizim doğum 24 kasım gözüküyor ben sezeryan için doğum günü almak istiyorum 19 una çünkü eşim görevden gelecek doktor verir mi öyle istenen tarihe acaba eşimin de olmasını istiyorum 39+3 e denk geliyor o gün bebeğim de iri değil bu arada 37 de 2500 dü